pátek 5. srpna 2016

Rozbalovačka 3

Krásný slunečný pátek všem. Dnes mi dorazil úžasný balíček s prvním recenzním výtiskem od Arara.cz. Pojďme se společně podívat, co se ukrývalo uvnitř :-).


Balíček byl velký a kniha uvnitř opravdu dobře zabalená.


Uvnitř na mě čekala tato kráska, na kterou jsem se opravdu moc těšila. Četla jsem obě předchozí díly a musím říct, že Fredrik Backman mi přirostl k srdci. U obou knih jsem měla slzy na krajíčku a občas i tekly proudem. Věřím, že Tady byla Britt-Marie bude stejně úžasná. Vy se už brzy budete moci těšit na recenzi. 


 Dalším překvapením, které jsem vůbec nečekala, pro mě bylo DVD s pohádkovým příběhem Astro Boy, na který se ráda podívám, jelikož zrovna nemocná ležím v posteli.

ZA RECENZNÍ VÝTISK A KRÁSNÉ PŘEKVAPENÍ V PODOBĚ DVD MOC DĚKUJI ARARA.CZ. 


4 komentáře: